Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. obsługi administracyjnej
Opis stanowiska
Stowarzyszenie Wschodni Sojusz Motoryzacyjny (WSM) to klaster biznesowy działający na obszarze Polski oraz na arenie międzynarodowej. Członkami WSM są firmy oraz koncerny z branży automotive głównie z terenu południowej Polski. Podstawowe zadania klastra to wspieranie działalności gospodarczej swoich członków a także współpraca ze szkołami i uczelniami wyższymi na rzecz rozwoju branży motoryzacyjnej. Ponadto WSM prowadzi wiele projektów krajowych oraz międzynarodowych w obszarze swojej działalności oraz wykonuje funkcję Operatora Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego, w którym mieści się siedziba klastra.
Obowiązki
tworzenie treści promocyjnych
zarządzanie profilami WSM w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, strona internetowa)
organizacja spotkań związanych z bieżącą działalnością klastra
bieżąca obsługa sekretariatu
obsługa administracyjna projektów realizowanych przez WSM
bieżący kontakt z firmami zrzeszonymi w WSM oraz kooperantami
wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji Operatora TPP-T
Kwalifikacje
znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym (udział w projektach UE, możliwe delegacje zagraniczne)
swobodne poruszanie się w środowisku komputerowym (komunikacja online, MS Office)
wysoka kultura osobista
wykształcenie wyższe
prawo jazdy kat. B
CV prosimy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wesołego Alleluja!
Misja Biznesowa - Sao Paulo Brazylia
GreenSME – spotkanie dla MŚP
Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., koordynator Klastra Silesia Automotive & Advanced Manufacturing, jest członkiem międzynarodowego konsorcjum greenSME.
greenSME ma na celu wsparcie produkcyjnych MŚP w procesie zrównoważonej transformacji poprzez udzielenie wsparcia doradczego przy przygotowaniu planu działań oraz wsparcia finansowego w postaci 35 000 EUR na projekt pilotażowy w zakresie zrównoważonego rozwoju dotyczący wybranego przedsięwzięcia realizowanego w ramach współpracy MŚP produkcyjnego z dostawcą usług specjalistycznych lub/i rozwiązań technologicznych.
Spotkanie informacyjne dla produkcyjnych MŚP
Zapraszam na spotkanie dla MŚP produkcyjnych odnośnie możliwości realizacji projektów pilotażowych wspierających proces zrównoważonej transformacji w przedsiębiorstwie finansowanych w ramach greenSME.
Termin spotkania:
05.03.2024, 9:00-11:00
online (link otrzymają osoby, które zapiszą się na spotkanie)
Podczas spotkania Państwo dowiedzą się:
- dlaczego warto rozważać zrównoważony rozwój społeczny, ekologiczny i ekonomiczny;
- dlaczego warto skorzystać z projektu pilotażowego greenSME, aby np. opracować studium wykonalności, otrzymać doradztwo, testować technologie;
- jak nawiązać kontakt z dostawcą usług/technologii, z którymi można przygotować i zrealizować projekt pilotażowy.
Spotkanie będzie miało charakter informacyjny przedstawiające sposób w jaki MŚP produkcyjne mogą korzystać z platformy greenSMEhub i uzyskać finansowanie na realizację projektu pilotażowego związanego ze zrównoważonym rozwojem ekologicznym, społecznym czy ekonomicznym.
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
Szczegółowe informacje znajdują się w pliku poniżej: