facebook TPPT
youtube TPPT
Tarnobrzeska Przestrze Przyszych Technologii
Tarnobrzeska Przestrzeń Przyszłych Technologii
Tarnobrzeski Park Przemysłowo - Technologiczny
Technologia
Inkubator Technologiczny
Strefa Przemysłowa - Hala Produkcyjna
Inkubator Technologiczny

Zachęcamy do rejestracji na szkolenie: "Specjalista ds. funduszy unijnych 2021-2027"

Szkolenie organizowane jest w dwóch formach, w dwóch terminach, do wyboru:
 
w formule stacjonarnej 01.03.2023 r. Rzeszów - Hotel Hetman***, ul. Langiewicza 29b
szkolenie w formule online 03.03.2023 r. - Platforma ZOOM
 
Szkolenie trwa 6 godzin, od 9.00 do 15.00.
 
Trener: Mirosław Ciołek, zawodowo zw. z funduszami strukturalnymi od 2007 roku, koordynator projektów, ekspert zewnętrzny, szkoli pracowników wszystkich urzędów marszałkowskich w kraju, prowadził szkolenia dla pracowników sieci punktów informacyjnych funduszy europejskich z całego kraju. Właściciel firmy szkoleniowej, autor licznych sukcesów w zakresie opracowywania wniosków o dofinansowanie, a przede wszystkim praktyk - koordynator z zakresu prowadzenia, kontroli projektów unijnych. Referencje dostępne na stronie https://inkubatorprogress.pl/?page_id=207394
 
Szczegółowy program szkolenia, formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie:

https://inkubatorprogress.pl/?page_id=209174

„Zrównoważone i odpowiedzialne otoczenie biznesu" – pierwsze w tym roku spotkanie z serii Connect &ScaleUp

W imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zachęcamy do wzięcia udziału w wydarzeniu pt. „Zrównoważone i odpowiedzialne otoczenie biznesu".

Spotkanie organizowane jest w ramach V edycji inicjatywy pn. Connect &ScaleUp - jest to seria wydarzeń o charakterze wiedzowym i networkingowym, która ma na celu promocję polskich innowatorów i polskich innowacji oraz wsparcie projektów nastawionych na podejmowanie wyzwań biznesowych, rozwiązywanie problemów i szeroko rozumianą współpracę. 

Podczas wydarzenia przedstawiciele instytucji/akceleratorów podzielą się przykładami dobrych praktyk inicjatyw wspierających biznes, ze wskazaniem na czynniki udanej współpracy. Eksperci opowiedzą, jak budować ekosystem startupowy, ze szczególnym uwzględnieniem zasad odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju.

Głównym celem spotkania jest animowanie i sieciowanie firm i organizacji, które tworzą ekosystem zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu, na rzecz większej wymiany wiedzy dla doskonalenia i profesjonalizacji usług.

Spotkanie odbędzie się 10 lutego br. w godz. 10:00-13:00 w siedzibie UrbanLabprzy ul. 3 Maja 13 w Rzeszowie.

Connect &ScaleUp to przede wszystkim przestrzeń do wymiany wiedzy, doświadczeń, dobrych praktyk i nawiązywania wartościowych relacji, dlatego po oficjalnej części wydarzenia przewidziana jest przestrzeń do sesji networkingowej. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele otoczenia biznesu i przedsiębiorcy.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona.

Link do rejestracji: https://connectscaleup-4.gridaly.com/registration

Powierzchnie do wynajęcia w Tarnobrzeskim Parku Przemysłowo-Technologicznym

Tarnobrzeski Park Przemysłowo-Technologiczny oferuje na wynajem 170 m2 powierzchni biurowej zlokalizowanej w Inkubatorze Technologicznym.

Lokując siedzibę firmy w TPPT zyskujesz dogodną lokalizację, biuro w nowoczesnym przestronnym budynkuoraz sąsiedztwo innowacyjnych przedsiębiorstw działających w różnych branżach.

W ramach wynajmu zapewniamy:

  • łatwe parkowanie – bezpłatne miejsca parkingowe dla pracowników firm oraz gości
  • infrastrukturę teleinformatyczną
  • całodobowy monitoring i ochronę budynków
  • możliwość korzystania z produktów i usług biznesowych oferowanych przez Tarnobrzeską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A.
  • możliwość rejestracji firmy i usługę wirtualnego biura
  • wynajem przestronnej sali konferencyjnej wyposażonej w urządzenia multimedialne

Wynajmując lokal w TPPT możesz ubiegać się o obniżenie czynszu w ramach pomocy de minimis.

Obecnie posiadamy 5 biur do wynajęcia:

  • BA02 – 52,6 m2
  • BA03 – 30,8 m2
  • BC03 – 30,4 m2
  • BC04 – 30,4 m2
  • BC08 – 26,1 m2

http://www.tppt.tarnobrzeg.pl/index.php/strefy/powierzchnie-biurowe

Zapraszamy do kontaktu oraz odwiedzenia naszej strony internetowej!

Biuro Operatora TPPT
Tel. 15 848 18 00 / 15 848 18 10
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dziesiąty nabór do projektu – informacja o terminie rekrutacji

 

Od godziny 8:00, 6 luty 2023 rozpoczynamy nowy nabór do projektu: Centralny Okręg Szkoleniowy – subregion tarnobrzeski.

Podstawowe zasady rekrutacji znajdą Państwo w zakładce Rekrutacja, tam również przed rozpoczęciem naboru uruchomimy formularz zgłoszeniowy on-line.

 

Regulamin rekrutacji oraz formularz zgłoszeniowy do pobrania znajdują się w zakładce Dokumenty 

Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie.

Uwaga: projekt zawiera zasady preferencyjne m.in. dla kobiet, osób 50+, osób z niskimi kwalifikacjami oraz osób z niepełnosprawnością – serdecznie zapraszamy zwłaszcza przedstawicieli tych grup.

UWAGA: NOWY NABÓR WYMAGA PONOWNEGO ZGŁOSZENIA RÓWNIEŻ W PRZYPADKU, GDY OSOBA JEST NA DOTYCHCZASOWEJ LIŚCIE REZERWOWEJ!

Akademia Menedżera Innowacji - nabór do ostatniej edycji Programu

W imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zachęcamy do wzięcia udziałuw OSTATNIEJ VI edycji programu Akademia Menedżera Innowacji (https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/akademia-menadzera-innowacji).  W programie udział mogą wziąć mikro, małe, średnie (dofinansowanie 80%) i duże przedsiębiorstwa (dofinansowanie 50%) które poprzez udział w szkoleniach oraz części doradczej usprawnią wewnętrzne procesy wdrażania zmian oraz zarządzania innowacjami w swoich organizacjach.

 

AMI składa się z części szkoleniowej - zakres merytoryczny szkoleń w programie AMI jest zbudowany wokół 6 głównych tematów wywodzących się  są ze Specyfikacji technicznej Komisji Europejskiej CEN/TS 16555 w zakresie zarządzania innowacjami. Wskazane obszary tematyczne poprowadzone są przez wybitne osobistości łączące doświadczenia akademickie i ogromną wiedzę praktyczną np.:

 

  1. dr Krzysztof Wojewodzic – multiprzedsiębiorca, założyciel odnoszących sukcesy firm, takich jak Lerni us, Funmedia ltd i Escola Ltd (zwycięzca konkursu Deloitte „Technology Fast 50 Central Europe”) których wartość opiewa na miliony złotych;
  2. prof. Krzysztof Klincewicz - profesor na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego który założył i zarządzał regionalnym biurem EIT Food na kraje nordyckie i Europę Środkowo Wschodnią;
  3. Beata Cichocka-Tylman - ponad 15 lat doświadczeń w zakresie rozwoju, wdrażania i finansowania innowacji, przez ponad 6 lat dyrektor w PwC odpowiadzialna za obszar Innowacji i B+R;
  4. Sergiusz Sawin - Współzałożyciel oraz były wiceprezes The Heart. W ciągu ostatnich 18 lat prowadził kilkadziesiąt projektów doradczych z obszaru strategii i innowacyjności w Polsce, Europie Zachodniej, USA, na Bliskim Wschodzie i w Azji Południowo-Wschodniej.

 

Oraz części doradczej - obecnie akredytowanych zostało ponad 80 ekspertów z których firmy będą mogły wybrać osobę która w największym stopniu spełniać będzie ich oczekiwania. Osoby te  wywodzą się z różnych branż i obszarów zawodowych, dla przykładu doradcami w programie są:

 

Marcin Bochenek - Ekspert w dziedzinie komunikacji, mediów i nowych technologii. Autor i współautor opracowań i badań dotyczących transformacji i  edukacji cyfrowej, a także licznych artykułów prasowych. Tworzy i wdraża innowacyjne strategie. Obecnie w firmie Inseqr sp. z o.o. jest dyrektorem odpowiadającym za współpracę międzynarodową. W swojej karierze występował w rolach Doradcy Strategicznego Dyrektora oraz Dyrektora Działu Komunikacji i Marketingu Strategicznego NCBR. W latach 2010 - 2019 roku Dyrektor Projektów Strategicznych, Dyrektor Pionu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego NASK.  W latach 2004-2009 w TVP. Członek Zarządu TVP (2006-2009) odpowiedzialny za proces cyfryzacji i rozwój technologiczny spółki. Współtwórca kanałów TVP Sport i TVP Historia, wprowadzał technologię HD do Telewizji Polskiej. W latach 1990 -1993 dziennikarz, szef działu ekonomicznego „Gazety Krakowskiej”.

 

Marcin Babiak - Ekspert przywództwa, zarządzania oraz transformacji kulturowej i cyfrowej, trener-praktyk, mentor i konsultant. Pracował jako szef polskich oddziałów takich firm jak Apple, Dell czy Groupon oraz Prezes Komputronik Biznes. Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm. Pracuje jako konsultant, trener i mentor kadry menedżerskiej. Specjalizuje się w pracy z młodymi liderami, otwartymi na zmiany szefami firm oraz firmami w okresie transformacji. Doświadczony w pracy w złożonych, międzynarodowych, wielokulturowych i wielojęzycznych organizacjach.

 

Daniel Kulig - Startup co-founder, Digital Innovation Director, Venture Partner, Business Consultant z ponad 20-letnim doświadczeniem międzynarodowym. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy w działach finansów korporacyjnych największych banków inwestycyjnych na Wall Street, firm telekomunikacyjnych i big pharma. Od 2012 roku jest aktywnie zaangażowany w pomoc młodym firmą technologicznym w ich globalnym rozwoju i skalowaniu. Wnosi bogactwo realnych doświadczeń z własnego życia i sprawdzony zestaw umiejętności networkingowych.

 

Witold Kowalski – Mentor, konsultant, trener i CEO z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem biznesowym. Wprowadził do Polski i zarządzał przez trzynaście lat Nike Poland, filią światowego lidera rynku sportowego. Założyciel polskiego oddziału i przez siedem lat dyrektor  generalny Telepizza Poland, znanej hiszpańskiej sieci dostawy pizzy. Mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Akademii Menadżera Innowacji PARP oraz Fundacji Liderek Biznesu. Holistyczny konsultant, który przez jedenaście lat prowadzenia własnej firmy WK Profit Consulting pomógł ponad dziewięćdziesięciu przedsiębiorstwom z kilkunastu sektorów i wielu krajów przyśpieszyć rozwój, wyjść z kłopotów oraz dostosować się do zmiennej sytuacji rynkowej.

 

Tomasz Jędraszczyk -Przez wiele lat bezpośrednio odpowiedzialny za marketing kilku znanych powszechnie marek (np. Black Red White, T-Mobile.pl, heyah.pl i MTVmobile.) gdzie na komunikację marketingową wydał łącznie ponad 100 milionów złotych. Dzięki temu zna skuteczne procesy prowadzące od komunikacji do konwersji z podziałem na najważniejsze kanały ATL/BTL i online. Może doradzać w zakresie brandingu, komunikacji, potrzeb użytkownika (U/X), budowaniu zasięgu, analizie potencjału i digitalizacji usług/produktów w tzw. widokach 360 stopni. Może się pochwalić zarówno doświadczeniem z nowo powstającymi biznesami, start-upami, ale także z dużymi brandami.

 

Sergey Yatsunenko CTO w firmie CRIDO, doktor fizyki, tytuł uzyskany w Instytucie Fizyki PAN w 2005 roku, radiofizyk – absolwent Narodowego Uniwersytetu w Dniepropietrowsku. Posiadacz certyfikatu IV stopnia Międzynarodowego Stowarzyszenia TRIZ (MA TRIZ) i certyfikatu III stopnia DFP Institute. Założyciel i ekspert merytoryczny Stowarzyszenia Przemysłowo-Naukowego TRIZ Polska. Członek zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia TRIZ. Członek komitetu merytorycznego MA TRIZ. Od 2010 roku wspiera polskie i zagraniczne firmy bezpośrednio tworząc i wdrażając innowacji na zamówienie dla przedsiębiorstw. Tworzy strategie innowacyjnego rozwoju i zarządzania własnością intelektualną dla małych, średnich i dużych firm.

 

Sławomir Olejnik - Prezes zarządu Fundacji Polska Innowacyjna. Fundacja buduje sieć Polaków, Polonii i osób polskiego pochodzenia, zajmujących się nauką, innowacjami i biznesem. Obecnie Sławomir Olejnik pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego ProtoLAB w Podkarpackim Centrum Innowacji oraz eksperta Business Centre Club ds. rozwoju współpracy nauki i biznesu. Pracował jako menedżer średniego i wyższego szczebla w firmach MŚP w branżach: biotechnologicznej, IT, rekrutacyjnej, sprzedaży i HoReCa. Trener biznesu i współtwórca firmy szkoleniowo-doradczej S&O Partners, w ramach której doradzał MŚP i startupom na wczesnym etapie rozwoju.

 

 

Kalendarz

◄◄
►►
wrzesień 2023
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Dane kontaktowe

Tarnobrzeski Park Przemysłowo-Technologiczny
ul. Aleja Warszawska 227A
Tarnobrzeg, 39-400
+48 15 848 18 00
+48 15 848 18 10
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego