Powierzchnie do wynajęcia w Tarnobrzeskim Parku Przemysłowo-Technologicznym
Tarnobrzeski Park Przemysłowo-Technologiczny oferuje na wynajem 170 m2 powierzchni biurowej zlokalizowanej w Inkubatorze Technologicznym.
Lokując siedzibę firmy w TPPT zyskujesz dogodną lokalizację, biuro w nowoczesnym przestronnym budynkuoraz sąsiedztwo innowacyjnych przedsiębiorstw działających w różnych branżach.
W ramach wynajmu zapewniamy:
- łatwe parkowanie – bezpłatne miejsca parkingowe dla pracowników firm oraz gości
- infrastrukturę teleinformatyczną
- całodobowy monitoring i ochronę budynków
- możliwość korzystania z produktów i usług biznesowych oferowanych przez Tarnobrzeską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A.
- możliwość rejestracji firmy i usługę wirtualnego biura
- wynajem przestronnej sali konferencyjnej wyposażonej w urządzenia multimedialne
Wynajmując lokal w TPPT możesz ubiegać się o obniżenie czynszu w ramach pomocy de minimis.
Obecnie posiadamy 5 biur do wynajęcia:
- BA02 – 52,6 m2
- BA03 – 30,8 m2
- BC03 – 30,4 m2
- BC04 – 30,4 m2
- BC08 – 26,1 m2
http://www.tppt.tarnobrzeg.pl/index.php/strefy/powierzchnie-biurowe
Zapraszamy do kontaktu oraz odwiedzenia naszej strony internetowej!
Biuro Operatora TPPT
Tel. 15 848 18 00 / 15 848 18 10
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Akademia Menedżera Innowacji - nabór do ostatniej edycji Programu
W imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zachęcamy do wzięcia udziałuw OSTATNIEJ VI edycji programu Akademia Menedżera Innowacji (https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/akademia-menadzera-innowacji). W programie udział mogą wziąć mikro, małe, średnie (dofinansowanie 80%) i duże przedsiębiorstwa (dofinansowanie 50%) które poprzez udział w szkoleniach oraz części doradczej usprawnią wewnętrzne procesy wdrażania zmian oraz zarządzania innowacjami w swoich organizacjach.
AMI składa się z części szkoleniowej - zakres merytoryczny szkoleń w programie AMI jest zbudowany wokół 6 głównych tematów wywodzących się są ze Specyfikacji technicznej Komisji Europejskiej CEN/TS 16555 w zakresie zarządzania innowacjami. Wskazane obszary tematyczne poprowadzone są przez wybitne osobistości łączące doświadczenia akademickie i ogromną wiedzę praktyczną np.:
- dr Krzysztof Wojewodzic – multiprzedsiębiorca, założyciel odnoszących sukcesy firm, takich jak Lerni us, Funmedia ltd i Escola Ltd (zwycięzca konkursu Deloitte „Technology Fast 50 Central Europe”) których wartość opiewa na miliony złotych;
- prof. Krzysztof Klincewicz - profesor na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego który założył i zarządzał regionalnym biurem EIT Food na kraje nordyckie i Europę Środkowo Wschodnią;
- Beata Cichocka-Tylman - ponad 15 lat doświadczeń w zakresie rozwoju, wdrażania i finansowania innowacji, przez ponad 6 lat dyrektor w PwC odpowiadzialna za obszar Innowacji i B+R;
- Sergiusz Sawin - Współzałożyciel oraz były wiceprezes The Heart. W ciągu ostatnich 18 lat prowadził kilkadziesiąt projektów doradczych z obszaru strategii i innowacyjności w Polsce, Europie Zachodniej, USA, na Bliskim Wschodzie i w Azji Południowo-Wschodniej.
Oraz części doradczej - obecnie akredytowanych zostało ponad 80 ekspertów z których firmy będą mogły wybrać osobę która w największym stopniu spełniać będzie ich oczekiwania. Osoby te wywodzą się z różnych branż i obszarów zawodowych, dla przykładu doradcami w programie są:
Marcin Bochenek - Ekspert w dziedzinie komunikacji, mediów i nowych technologii. Autor i współautor opracowań i badań dotyczących transformacji i edukacji cyfrowej, a także licznych artykułów prasowych. Tworzy i wdraża innowacyjne strategie. Obecnie w firmie Inseqr sp. z o.o. jest dyrektorem odpowiadającym za współpracę międzynarodową. W swojej karierze występował w rolach Doradcy Strategicznego Dyrektora oraz Dyrektora Działu Komunikacji i Marketingu Strategicznego NCBR. W latach 2010 - 2019 roku Dyrektor Projektów Strategicznych, Dyrektor Pionu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego NASK. W latach 2004-2009 w TVP. Członek Zarządu TVP (2006-2009) odpowiedzialny za proces cyfryzacji i rozwój technologiczny spółki. Współtwórca kanałów TVP Sport i TVP Historia, wprowadzał technologię HD do Telewizji Polskiej. W latach 1990 -1993 dziennikarz, szef działu ekonomicznego „Gazety Krakowskiej”.
Marcin Babiak - Ekspert przywództwa, zarządzania oraz transformacji kulturowej i cyfrowej, trener-praktyk, mentor i konsultant. Pracował jako szef polskich oddziałów takich firm jak Apple, Dell czy Groupon oraz Prezes Komputronik Biznes. Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm. Pracuje jako konsultant, trener i mentor kadry menedżerskiej. Specjalizuje się w pracy z młodymi liderami, otwartymi na zmiany szefami firm oraz firmami w okresie transformacji. Doświadczony w pracy w złożonych, międzynarodowych, wielokulturowych i wielojęzycznych organizacjach.
Daniel Kulig - Startup co-founder, Digital Innovation Director, Venture Partner, Business Consultant z ponad 20-letnim doświadczeniem międzynarodowym. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy w działach finansów korporacyjnych największych banków inwestycyjnych na Wall Street, firm telekomunikacyjnych i big pharma. Od 2012 roku jest aktywnie zaangażowany w pomoc młodym firmą technologicznym w ich globalnym rozwoju i skalowaniu. Wnosi bogactwo realnych doświadczeń z własnego życia i sprawdzony zestaw umiejętności networkingowych.
Witold Kowalski – Mentor, konsultant, trener i CEO z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem biznesowym. Wprowadził do Polski i zarządzał przez trzynaście lat Nike Poland, filią światowego lidera rynku sportowego. Założyciel polskiego oddziału i przez siedem lat dyrektor generalny Telepizza Poland, znanej hiszpańskiej sieci dostawy pizzy. Mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Akademii Menadżera Innowacji PARP oraz Fundacji Liderek Biznesu. Holistyczny konsultant, który przez jedenaście lat prowadzenia własnej firmy WK Profit Consulting pomógł ponad dziewięćdziesięciu przedsiębiorstwom z kilkunastu sektorów i wielu krajów przyśpieszyć rozwój, wyjść z kłopotów oraz dostosować się do zmiennej sytuacji rynkowej.
Tomasz Jędraszczyk -Przez wiele lat bezpośrednio odpowiedzialny za marketing kilku znanych powszechnie marek (np. Black Red White, T-Mobile.pl, heyah.pl i MTVmobile.) gdzie na komunikację marketingową wydał łącznie ponad 100 milionów złotych. Dzięki temu zna skuteczne procesy prowadzące od komunikacji do konwersji z podziałem na najważniejsze kanały ATL/BTL i online. Może doradzać w zakresie brandingu, komunikacji, potrzeb użytkownika (U/X), budowaniu zasięgu, analizie potencjału i digitalizacji usług/produktów w tzw. widokach 360 stopni. Może się pochwalić zarówno doświadczeniem z nowo powstającymi biznesami, start-upami, ale także z dużymi brandami.
Sergey Yatsunenko – CTO w firmie CRIDO, doktor fizyki, tytuł uzyskany w Instytucie Fizyki PAN w 2005 roku, radiofizyk – absolwent Narodowego Uniwersytetu w Dniepropietrowsku. Posiadacz certyfikatu IV stopnia Międzynarodowego Stowarzyszenia TRIZ (MA TRIZ) i certyfikatu III stopnia DFP Institute. Założyciel i ekspert merytoryczny Stowarzyszenia Przemysłowo-Naukowego TRIZ Polska. Członek zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia TRIZ. Członek komitetu merytorycznego MA TRIZ. Od 2010 roku wspiera polskie i zagraniczne firmy bezpośrednio tworząc i wdrażając innowacji na zamówienie dla przedsiębiorstw. Tworzy strategie innowacyjnego rozwoju i zarządzania własnością intelektualną dla małych, średnich i dużych firm.
Sławomir Olejnik - Prezes zarządu Fundacji Polska Innowacyjna. Fundacja buduje sieć Polaków, Polonii i osób polskiego pochodzenia, zajmujących się nauką, innowacjami i biznesem. Obecnie Sławomir Olejnik pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego ProtoLAB w Podkarpackim Centrum Innowacji oraz eksperta Business Centre Club ds. rozwoju współpracy nauki i biznesu. Pracował jako menedżer średniego i wyższego szczebla w firmach MŚP w branżach: biotechnologicznej, IT, rekrutacyjnej, sprzedaży i HoReCa. Trener biznesu i współtwórca firmy szkoleniowo-doradczej S&O Partners, w ramach której doradzał MŚP i startupom na wczesnym etapie rozwoju.
Wesołych Świąt!
Wynajem sali konferencyjnej
Szukasz miejsca na konferencję?
Tarnobrzeski Park Przemysłowo-Technologiczny oferuje przestronną i jasną salę konferencyjną.
Sala o powierzchni 174 m2, mieszcząca 80 osób, wyposażona jest w system nagłośnienia, rzutnik multimedialny, internet bezprzewodowy oraz klimatyzację.
Sala ulokowana w Tarnobrzegu na os. Zakrzów to idealne miejsce na konferencje, szkolenia, prezentacje, wykłady, podsumowania, zebrania oraz warsztaty.
Do dyspozycji najemców pozostaje duży, bezpłatny parking.
Budynek przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Cena to tylko 50 zł netto za 1 godzinę wynajmu.
Zapraszamy!
Zaproszenie na bezpłatne webinarium pt.: „Biznes na zakręcie. Jak może pomóc doradca restrukturyzacyjny?
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości i Punkt Informacyjny SWO w Poznaniu serdecznie zapraszają na bezpłatne webinarium pt.: „Biznes na zakręcie. Jak może pomóc doradca restrukturyzacyjny?”, które odbędzie się 14 grudnia 2022 w godzinach 11:00 – 12:30.
Tym razem skupimy się na tematyce pomocy prawnej w przypadku pierwszych objawów pogarszającej się sytuacji finansowej, niewypłacalności lub zagrożenia niewypłacalnością, jak również wsparcia w kontaktach z wierzycielami, ochrony majątku i skutecznej restrukturyzacji biznesu.
Prowadzący spotkanie Łukasz Bogaczyk z Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu, Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Sójka odpowie na szereg praktycznych pytań nurtujących przedsiębiorców m.in.:
- Doradca restrukturyzacyjny – kto to jest i w czym może pomóc?
- Na jaką ochronę interesów firmy można liczyć przy wsparciu doradcy restrukturyzacyjnego?
- Czy utrata płynności finansowej to prosta droga do upadłości?
- Jakie możliwości i jakie narzędzia prawne umożliwią firmie wyjście z trudnej sytuacji?
- Gdzie szukać pomocy w przypadku okresowych trudności finansowych?
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Serdecznie zapraszamy do udziału i zapisów online:
https://www.parp.gov.pl/index.php?option=com_parpevents&view=details&id=3053
Przypominamy również, że Biuro Regionalne PARP w Poznaniu odpowiadając na potrzeby przedsiębiorców odczuwających okresowe trudności w działalności swoich firm uruchomiła dyżury eksperta – prawnika specjalizującego się w zakresie różnych form restrukturyzacji. Zachęcamy do kontaktu z ekspertem już na etapie początkowych, a nawet spodziewanych trudności w prowadzeniu działalności gospodarczej. Dyżury odbywają się w każdy piątek w godz. 14 – 17 pod numerem 880 524 995.